ŠKOLY V ZEMI KOMENSKÉHO

Projekt pro ředitele a učitele škol a školských zařízení

 

 
 

AKADEMIE LIBCHAVY

AKADEMIE je prostor, kde se z respektu k rozdílným názorům tvoří nové pohledy, příležitosti a realizují se projekty zaměřené na přirozený rozvoj lidí, firem a celé společnosti.
 
AKADEMIE je prostor, kde se z respektu
k rozdílným názorům tvoří nové pohledy,
příležitosti a realizují se projekty zaměřené
na přirozený rozvoj lidí, firem a celé společnosti.

SPOKOJENÉ A TVOŘIVÉ ŠKOLY

Vizí Akademie Libchavy jsou Spokojené a tvořivé školy, které povedou sebevědomí, samostatně myslící, reflektující a tvořiví dospělí lidé s radostí a odpovědností k životu a budou vzorem a inspirací pro mladší a méně zkušené členy školní komunity. Věříme, že cesta vede přes nové nastavení mysli a kvalitní kolegiální podporu. Nabízíme cestu koučovacího a systemického přístupu a vytváříme synergická partnerství se zřizovateli, MAS, školami a dalšími organizacemi, které do vzdělávání přináší cestu k tvořivosti a spokojenosti

 

Apartmány na vršku

Prostředí vzdělávacího a školicího střediska Akademie Libchavy vhodně doplňují Apartmány Na Vršku. Jedinečné ubytovací pokoje s příslušenstvím jsou vybudovány z přírodních materiálů a jsou citlivě sladěny s přírodou Orlického podhůří, panuje zde pohoda a klid. 
 
 
 

   

Novinky

Přihlaste se k odběru novinek o projektu Školy v zemi Komenského

Zkušenosti lektorů

Na ochutnávce 5. 3. 2015 jsme zažili neskrývaný zájem účastníků, zvědavost, chuť zkoumat nové věci i potřebu přesvědčit se, o čem to koučování vlastně je. V uvolněné atmosféře se střídaly chvíle humoru s hlubším zamyšlením nad potřebami účastníků a s prožíváním svých pracovních rolí. Byl tu také...
Přínosem projektu je mimo jiné zvýšení schopnosti sebe-vnímání ředitelů škol v jejich roli, která je zaměřena na řízení školy a vedení lidí a může být posílena právě koučovacím přístupem,“  Vedoucí projektu, lektor Jiří Šmejkal.
Učitelé získávají řadu tvořivých postupů, jak motivovat žáka a jak vést třídu Učení se koučovacímu přístupu je proces, při kterém se učitel naučí efektivnějším procesům učení. Osvojí si pozitivní a respektující postoje k žákům, naučí se zacházet se svými pocity a získá celou řadu efektivních a...
1 | 2 >>