Personalistika pro ředitele škol
06.12.2017 16:13Jak vést zaměstnance k seberozvoji?
25.03.2017 21:40Jak si správně vybrat kouče a mentora
24.10.2016 13:05Na co má ředitel školy vliv
24.10.2016 13:02Jak vytvářet a podporovat dobré vztahy
24.10.2016 13:01Jak účelně a zdravě komunikovat?
24.10.2016 12:59Role koučování a mentorinku
24.10.2016 12:53Spojujeme v sobě rozum, cit a umění stát oběma nohama na zemi
14.03.2015 10:34
Na ochutnávce 5. 3. 2015 jsme zažili neskrývaný zájem účastníků, zvědavost, chuť zkoumat nové věci i potřebu přesvědčit se, o čem to koučování vlastně je. V uvolněné atmosféře se střídaly chvíle humoru s hlubším zamyšlením nad potřebami účastníků a s prožíváním svých pracovních rolí. Byl tu také...
Přínosem projektu je mimo jiné zvýšení schopnosti sebe-vnímání
11.03.2015 15:07
Přínosem projektu je mimo jiné zvýšení schopnosti sebe-vnímání ředitelů škol v jejich roli, která je zaměřena na řízení školy a vedení lidí a může být posílena právě koučovacím přístupem,“
Vedoucí projektu, lektor Jiří Šmejkal.
Učitelé získávají řadu tvořivých postupů ...
02.02.2015 15:34
Učitelé získávají řadu tvořivých postupů, jak motivovat žáka a jak vést třídu
Učení se koučovacímu přístupu je proces, při kterém se učitel naučí efektivnějším procesům učení. Osvojí si pozitivní a respektující postoje k žákům, naučí se zacházet se svými pocity a získá celou řadu efektivních a...